.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش 6درصد ازدواج در مازندران

مدير كل ثبت احوال استان مازندران گفت: در سال گذشته 36 هزار و 674ازدواج در استان مازندران به ثبت رسيد كه اين ميزان در مقايسه با سال85 حدود 6 درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، فرج الله ملكي امروز در اولين جلسه ستادي با كارشناسان و معاونان ثبت احوال مازندران به تشريح وقايع چهارگانه سال گذشته در مجموعه ثبت احوال مازندران پرداخت و گفت: ثبت ازدواج از سال 81 تا سال گذشته سير صعودي داشته است.
وي بيشترين نرخ ازدواج ثبت شده در سال گذشته را مربوط به شهرستان نكا اعلام كرد.
مدير كل ثبت احوال استان مازندران ميزان ثبت طلاق در سال گذشته را چهار هزار و 309 واقعه برشمرد و تصريح كرد: اين تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از چهار درصد رشد را نشان مي دهد.
ملكي نسبت ولادت دختر در مازندران را بيشتر از پسر ذكر كرد و افزود: در سال گذشته براي هر ثبت ازدواج صد دختر، ولادت105پسر به ثبت رسيده است.
مدير كل ثبت احوال استان مازندران از رشد حدود چهار درصدي ولادت در استان در سال 86 خبر داد و اضافه كرد: در سال گذشته ولادت 43 هزار و 145 نوزاد در استان مازندران به ثبت رسيده است.
وي ادامه داد: در هر شبانه روز به طور متوسط 118 واقعه ولادت در مازندران به ثبت رسيده است.
ملكي روند ثبت ولادت از سال 81تا سال 85 را صعودي با شيب كم اعلام كرد.
وي با اشاره به ثبت 15 هزار و 421 واقعه وفات در استان مازندران گفت: بدون احتساب مهاجرت در سال گذشته27 هزار و 724نفر به جمعيت مازندران اضافه شد.
مدير كل ثبت احوال مازندران نرخ رشد جمعيتي در مازندران 866 را يك درصد اعلام و بيان كرد: بيشترين نرخ وفات ثبت شده مربوط به شهرستان هاي سوادكوه و رامسر بوده است.
وي در پايان درباره تعداد صدور كارت ملي در مازندران گفت: از جمعيت دو ميليون و 332 هزار و 72 نفر بالاي 15 نفر تاكنون 98درصد اين افرا موفق به اخذ درخواست كارت شناسايي ملي شدند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.